Wachtwoord nodig? Account aanmaken nodig?
Het aanmaken van een account met een wachtwoord is NIET verplicht!
Om een bestelling te plaatsen op onze website is het niet nodig om een account met een wachtwoord aan te maken. Het mag, het hoeft niet.
We krijgen wel eens een melding dat het plaatsen van een bestelling niet lukt omdat er om een wachtwoord gevraagd wordt. Er wordt geen wachtwoord gevraagd, het is optioneel.
Account aanmaken hoeft niet
Op de bestelpagina waar je je adresgegevens aan kunt geven krijg je de optie om een account aan te maken.
Er zijn klanten die graag een account aanmaken om bij terugkomst op de website na inloggen de adresgegevens automatisch weer ingevuld te krijgen. Indien iemand GEEN ACCOUNT aan wil maken, kan het aanmaken van een account met wachtwoord overgeslagen worden.
Het aanmaken van een account is puur voor het volgende bezoek aan onze website, om snel te kunnen bestellen. Met een account wordt de verwerkingsstatus van de bestelling niet aangegeven, wij houden je via email op de hoogte van verzending van het pakket.
Als gast afrekenen
Als je als gast wil afrekenen kan het aanmaken van een account overgeslagen worden. Begin dan op de bestelpagina met het invoeren van je adresgegevens invoeren in verband met de aflevering van je bestelling.
Neem contact met ons op
Lukt het niet? Of heb je een andere vraag? We helpen je graag verder!
Laat ons weten waar je precies vast loopt, wat er niet lukt en welke foutmelding je in beeld krijgt. Zo kunnen we gericht het probleem opsporen.
We ontvangen je vragen en ervaringen graag per email zodat we er goed naar kunnen kijken (Klik hier om ons te mailen).